Wednesday, December 1, 2010

今天雨哗啦啦的下

刚睡下去鱼儿信息来说
下大雨现在睡觉很爽-大概是将我忘了

没睡意了就吵我大姐姐


去吃生窝

生场病就是想吃东西

吃到一半

DBKL来抢桌子椅子

场面就是笑到肚子痛

一群中国妹大概以为是扫黄跑到几快下的
可以参加马拉松了

再看看老板娘
拼了命的骂他的伙计
弄到他损失不少


关心我的朋友们
我要好了等我!!
我要重出江湖了
IM JUST FOR VIP

我的FB一直出现将的字眼

Account Inaccessible for 2 Hours

Your account is temporarily unavailable because of repeated attempts to enter an invalid name.
Please try again in 2 hours. When your account is accessible, please enter a version of your name that fits our profile name guidelines. To list your name in a second language, you can use the Alternate Name field in Account Settings at a later time.

 
我有去解决这个问题但是为什么还会出现??

No comments:

Post a Comment